رد کردن قبر خانوادگی در حرم مطهر امام رضا از سوی خانواده شهید کاوه

رد کردن قبر خانوادگی در حرم مطهر امام رضا از سوی خانواده شهید کاوه

رد کردن پیشنهاد قبر خانوادگی در حرم امام رضا

سردار شهید محمود کاوه در سال ۱۳۴۰ در مشهد مقدس به دنیا آمد و در روز یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ در پیرانشهر قله ۲۵۱۹ حاج عمران حین عملیات کربلای ۲ به شهادت رسید. او از فرماندهان سپاه پاسداران ایران در جنگ ایران و عراق بود. شهید کاوه در بدو تشکیل سپاه به عضویت سپاه مشهد درآمد و در ۲۲ سالگی به فرماندهی تیپ ۱۵۵ ویژه شهدا در غرب کشور که بعدها به لشکر ارتقا یافت منصوب شد.

در صحبت‌هایی که زمانی بین آقایان شمخانی، قالیباف، احمدپور، سلیمانی و غمخوار در رابطه با شهید کاوه بود قالیباف گفت: در تشییع‌ جنازه شهید کاوه، حجت‌الاسلام طبسی شاید ۱۰ مرتبه از پدر ایشان (شهید کاوه) اجازه خواست تا آن شهید را در حرم و صحن مطهر حضرت رضا (ع) دفن کنند، ولی ایشان (پدر شهید) اجازه ندادند.

حتی حاج‌ آقا طبسی گفت: یکی از خانه‌های مخصوص در حرم را برای خانوادگی می‌دهم (دفن خانوادگی)، ولی ایشان نپذیرفت و گفت: پسرم از ابتدا با بسیجی‌ها بوده، حالا بگذار با بسیجی‌ها باشد. در برابر درخواست آقای طبسی مبنی بر استخاره گفت: استخاره دل آدم است که می‌گوید از ابتدا با بسیجی‌ها بوده است.

 

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

امام رضا (ع)

به تارنمای فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی حضرت علی بن موسی الرضا ،شمس الشموس ،سراج الله ، امام رئوف ،امام رضا خوش آمدید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی