نویسنده امام رضا شوید

نویسنده امام رضا شوید

در صورتی که تمایل دارید که به عشق امام رضا علیه السلام و برای آن حضرت قلم بزنید،میتوانید تقاضای خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۲۸۸۲ مطرح کنید تا یک حساب نویسندگی برای شما باز شود و بتوانید مطالب خود را درباره امام رضا علیه السلام با سایرین و علاقمندان حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام به اشتراک بگذارید.

 

شرایط همکاری:

 

۱- انتشار پست‌ها و نوشته ها یا لینک های تبلیغاتی ممنوع است و این مورد فقط در انحصار مالک تارنمای امام رضا علیه السلام است.

 

۲- بطور معمول پس از انتشار یک پست،نام و نام خانوادگی شما بعنوان نویسنده درج میشود و نویسنده های محترم اجازه درج شماره تلفن یا ایمیل خود را در داخل مطالب ندارند.

 

۳-همکاری بعنوان نویسنده با تارنمای emamreza.org از جمله کارهای داوطلبانه خیریه می‌باشد و به نویسنده هیچ دستمزد یا حق التالیف تعلق نمی‌گیرد و کلیه اشخاصی که با این تارنما همکاری می‌کنند نیز بدون دستمزد فعالیت می‌کنند.

 

۴-نوشتار و مقالات نویسندگان ممکن است بنا به تشخیص مالک تارنمای امام رضا علیه السلام حذف یا منتشر نشود و از این جهت هیچ مسئولیتی متوجه تارنما و یا مالک آن نیست.

 

۵-احراز هویت نویسنده ها،نزد تارنمای امام رضا علیه السلام اجباری است و شما باید تصویری از کارت ملی هوشمند خود را برای تارنما ارسال کنید.همچنین نویسندگان باید آدرس محل سکونت و شماره تلفن همراه خود را برای ما ارسال نمایند.



امام رضا (ع)

به تارنمای فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی حضرت علی بن موسی الرضا ،شمس الشموس ،سراج الله ، امام رئوف ،امام رضا خوش آمدید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی