نویسنده امام رضا شوید

نویسنده امام رضا شوید

در صورتی که تمایل دارید که به عشق امام رضا علیه السلام و برای آن حضرت قلم بزنید،میتوانید تقاضای خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۲۸۸۲ مطرح کنید تا یک حساب نویسندگی برای شما باز شود و بتوانید مطالب خود را درباره امام رضا علیه السلام با سایرین و علاقمندان حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام به اشتراک بگذارید.

شرایط همکاری:

۱- انتشار پست‌ها و نوشته ها یا لینک های تبلیغاتی ممنوع است و این مورد فقط در انحصار مالک تارنمای امام رضا علیه السلام است.

۲- بطور معمول پس از انتشار یک پست،نام و نام خانوادگی شما بعنوان نویسنده درج میشود و نویسنده های محترم اجازه درج شماره تلفن یا ایمیل خود را در داخل مطالب ندارند.

۳-همکاری بعنوان نویسنده با تارنمای emamreza.org از جمله کارهای داوطلبانه خیریه می‌باشد و به نویسنده هیچ دستمزد یا حق التالیف تعلق نمی‌گیرد و کلیه اشخاصی که با این تارنما همکاری می‌کنند نیز بدون دستمزد فعالیت می‌کنند.

۴-نوشتار و مقالات نویسندگان ممکن است بنا به تشخیص مالک تارنمای امام رضا علیه السلام حذف یا منتشر نشود و از این جهت هیچ مسئولیتی متوجه تارنما و یا مالک آن نیست.

۵-احراز هویت نویسنده ها،نزد تارنمای امام رضا علیه السلام اجباری است و شما باید تصویری از کارت ملی هوشمند خود را برای تارنما ارسال کنید.همچنین نویسندگان باید آدرس محل سکونت و شماره تلفن همراه خود را برای ما ارسال نمایند.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

امام رضا (ع)

به تارنمای فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی حضرت علی بن موسی الرضا ،شمس الشموس ،سراج الله ، امام رئوف ،امام رضا خوش آمدید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی